söndag 3 maj 2026

Maj börjar med sol och värme

Efter gårdagens tunga arbete, kombinerat med bad, rikligt med mat och dryck och till slut lite sömn är det nu dags för frukost innan dagens vedermödor tar vid.

Freja badade så mycket under gårdagen så hon fick någon slags åkomma runt svansroten, så idag pekar svansen neråt istället för att som vanligt vifta glatt.

Även frukosten hade en rykande åtgång, kul!

En liten improviserad stilstudie i huvudbonader.

Sen blev det morgonpromenad i det härliga försommarvädret.

De två arbetslagen droppade av framåt dagen och vi tog en liten vilodag. Middag med nygravad lax blev det utomhus på lilka verandan.

Härlig försommarkväll med bländande solnedgång.

Solen går nu ner längre och längre västerut för var dag. Härlig solstrimma i vattnet.


 

Inga kommentarer: