| Idag har vi julklappsutdelning. Vi fick en chokladprovning tillsammans med Maria, Amanda och Matilda i julklapp. Idag är det dags, men först samlas vi på Söder för en eftermiddagsfika på Svedjan. |
| Härliga bullar och toscabitar slank när när vi satt mitt i trafikbrus och folkliv i hörnet av Hornsgatan och Ringvägen. |
| Marias capuccino flrgylld med ett hjärta i mjölkskummet. |
| De två små barnbarnen, numera unga damer. Oj vad tiden går. |
| Intresserade åhörare. |
| Två glada damer. |
| Förväntsfulla inför den kommande provningen. |
| Kul att lära sig massa nytt, sen ska man visst komma ihåg det också. |
| Torkade kakaobönor, inte speciellt goda. Och choklad smakade de definitivt inte. Det vita i skålen är kakaosmöret. |
| Smasken uppskattas inte, som synes. |
| Något mer neutral reaktion, men inte springer man benen av sig för att äta kakaobönor. |
| Tack för en jättetrevlig och intressant eftermiddag, nu drar vi hemåt. |
| Alla nöjda med dagens upplevelse. |
| Och hemkomna tornade ett av de gigantiska skenande skithusen upp sig. De blir större och större för varje år. Snart ryms de inte i sundet. |
![]() |
| Vilken fantastisk tid. Blomningen i trädgården är överdådig. Den kan knappast bli vackrare! |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar