| En nybliven femtiotreåring har just nu kökstjänst. |
| Gästerna börjar anlända till kalaset denna strålande soliga fredagskväll i skiftet mellan vår och sommar. |
| Lite småtugg innan middagen samsas med presenterna. |
| Samling utomhus för en skål och gratulationer till jubilaren. |
| Meisan är åter från Köpenhamn. Lite trött idag efter det skriftliga provet i sommelierutbildningen. |
| Måns och Claudia fixar dricka. |
| Linus och Linda varvar ner efter en hård dag på arbete och på hemmafronten. |
| Stig ser ut att vänta på något att dricka. |
| Samlade för att se Måns öppna presenterna. |
| Vad är detta, ett inflyttningsbröd! Härligt |
| En mandolin blir perfekt för kommande tunnskivningar. |
| Ny tröja, grått verkar vara årets färg. |
| Far och från Danmark återbördad dotter. |
| Amanda har kommit hem från jobbet. |
| Två glada festdeltagare. |
| ...två till! |
| Det här måste vara en gruppbild. Kristina är fotograf. |
| Ännu en! |
| Linus var hungrigast och angrep först buffén. Det verkar som han blir ensam vid soffbordet. Kanske läge för en förflyttning. |
| Utomhussittarna, lite svalt trots det härliga solskenet. |
| Ytterligare tre glada utesittande matgäster. |
| Några valde plats med framförhållning, och njuter därför inomhus av både god mat och behaglig värme. |
| Är det månne ett monster? |
| Efterrätten smakade också utsökt. Efter en mycket trevlig kväll med massor av skratt började vi framåt 22.15 bli redo för hemfärd. |
| Månen är också full denna vackra stilla försommarkväll. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar