| Sent omsider fick vi tillfälle att fira Amandas tjugoårsdag. Den unga damen har ju roat sig i Alperna under vintern, så födelsedagen tillbringades på främmande ort. |
| Men i den vackra majkvällen gick det alldeles utmärkt att fira en försenad födelsedag från mars. |
| Presentöppning och skålande. |
| Claudias presenter öppnas. |
| Det lilla collaget studeras ingående. |
| Grillmästaren har vissa problem med elden, men det löser sig. |
| Här har vi tre generationer samlade i samma soffa, mysigt. |
| Den numera äldste. |
| Nu läggs de smaskiga entrecoteskivorna på grillen. |
| Samspråk i kvällssolens sken. |
| Sen blev det middag. Stora delikata köttskivor med rostad potatis, sallad på melon och fetaost samt tomater med ost. Allt jättegott! |
| Nu är vi redo att hugga in. |
| Gruppbild. |
| Matilda anslöt till middagen efter dansträningen. |
| Och till slut blev det efterrätt, och det med råge. En riktigt smaskig skål med marängsviss, dekorerad med ljus dagen till ära. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar