| Då har vi åter förlupit hemmet. Idag blir det besök hos frissan, en tidig middag på smörrebrödsstället i Östermalmshallen. Och här sitter vi som synes avslappade och väntar på maten. |
| Lite variation på tallrikarna, men sillen tyckte vi lika om. |
| Sen blev det en kort promenad till Dramaten, där Gertrude Stein i Johan Rabeus version ska underhålla oss de närmaste timmarna. |
| Fantastisk föreställning, och fortfarande fastnar vi på bild. |
| Rabeus verkar nöjd med prestationen, så också vi! |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar