| Årets första utefrukost, tisdag den 14:e april! |
| Vackert vårväder, men lite svalt. |
| Krokusens blomning är som mest intensiv just nu. |
| Tvätten torkar fint i solskenet. |
| Snart är båten redo för sjösättning. Snäckorna från bottenbbortslipade och det nyladdade batteriet på plats. Nu lyfts den ner från stöttorna också. |
| Den här krabaten verkar ha vaknat lite för tidigt ur vintersömnen. |
| Rabatterna rensade och ogräset runt kanterna har tagits bort, |
| Minisyrenen trivs fint på sin permanenta plats. |
| Lunchdags i hörnan. |
| Rofyllt på bryggorna. |
| Nu står båten på hjulen, det är bara att kapa förtöjningen och gå i sjön. |
| Nu går det snabbt med våren. 18 grader inne i Norrtälje och här på Köpmanholm blir det premiärlunch på lilla verandan. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar