| Strålande morgon, ser ut som avslutningen på april blir mer vårlik än resten av månaden. |
| Nu jobbar naturen hårt. Snart slår både björk och syren ut sina löv. |
| Det ser varmare ur än vad det är. Fortfarande svala, eller kanske mer korrekt, kalla vindar. |
| Trots kyla och blåst kämpar blommorna på. |
| Påskliljorna blommar fint. |
| Snart dags för årets första gräsklippning. |
| Vi vågar oss nog på en liten sillunch utomhus. |
| Och slutligen, nu har tomaterna gått in i nästa fas. En planta per kruka och dessutom mer utrymme och ny jord. Det här är en hel vetenskap, undrar om vi får rejäl lön för allt arbete. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar