| Så här utslagen blir även en hund med mycket god kondition efter en runda i skogen. |
| Dags för långpromenad. |
| Det finns inget stopp när det gäller att leka. Tänk vad kul man kan ha med en boll, speciellt när extramatten är på lekhumör. |
| Så var det roliga slut, nu blir det visst till att vara inomhus ett tag. |
| Här har vi besök av Inger som både är hundvan och gillar att kela. |
| Glömde visst bort hur stor jag är, ryms knappt i Kristinas knä längre. |
![]() |
| Ny morgonrunda, ner mot Österviken, men något bad blir det inte. |
![]() |
| Kanske det går att hoppa i från bryggan, men Kristina är på sin vakt och gåller hårt i den korta linan. |
| Så var den helgen slut. Åter hemma, dessutom helt ensam i några timmar innan Linus kommer från Köpenhamn. |
| Kanske skönast att lägga sig på sin vanliga plats och ta en liten tupplur. |


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar